maandag 5 januari 2015

Peuterpoef

Het gevaar van een knutselkamer is een ernstige vorm van hoarding. Hoe ik aan die mening kom? Nou ja... Punt 1 is dat ik het echt heel moeilijk vind om doosjes, restjes hout, karton of papier weg te gooien. En dat weet ik heus wel van mezelf. Punt 2 is dat mijn man weleens "Lekker aan het hoarden, schat?" tegen me zegt.



Gelukkig zijn er programma's op tv over uitzonderlijke gevallen van ontbrekende opruimwoede. Programma's die voldoende schrik aanjagen ('dat nooit!!') om toch met enige regelmaat de boel te fatsoeneren. 

Anyways, er ligt al heel lang van dat honingraatkarton in m'n womancave. Daar is ooit eens iets in afgeleverd (zo'n crosstrainer waar je zo handig je was op kwijt kan, weet je wel?) en het leek me toen prachtig om er wat moois mee te maken. Dus daar moet ik maar eens mee aan de slag, voordat ik mezelf terugzie in 'Help! Mijn vrouw heeft een hobby'. 

En ik ga er peuterpoefjes mee maken! Men neme een pen of potlood, liniaal, mesje en kartonlijm. 



Ze zijn ongeveer 20 x 20 cm en zo'n 18 cm hoog. Handig voor bij de salontafel. Nu nog mooie stof uitzoeken voor een hoesje. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten